Onze school

‘Samen het beste voor ieder kind’

“Op KBS Franciscus zetten we ons elke dag in om onze leerlingen voor te bereiden op hun toekomst. Wij vinden het belangrijk dat leerlingen met plezier naar school gaan en zelf willen leren, zodat zij het beste van zichzelf kunnen laten zien. We bieden onze leerlingen een veilige en respectvolle omgeving. Zo ontwikkelen ze zich tot zelfstandige en zelfredzame jongeren en later volwassenen, die met zelfvertrouwen de toekomst tegemoet gaan. Wij geloven dat je leert van en met elkaar, door samen te werken en elkaars kwaliteiten en krachten te bundelen.

Niet voor niets is het motto van onze school: ‘Samen het beste voor ieder kind’. Deze samenwerking is ook met ouders en andere partners essentieel voor onze aanpak. Samen kunnen wij meer dan alleen!

Bent u nieuwsgierig en komt u graag de sfeer proeven op onze school? Kom dan langs voor een rondleiding. De koffie staat klaar!”

Stephan van Slooten

Directeur KBS Franciscus